Ενωση Αερομοντελιστών Αθηνών

Αγώνες

  [ θεματικός πίνακας ]

 

Γ' Πανελλήνιοι

Αεροδρόμιο Δεκέλειας (Τατόϊ)

7 - (14 ανεβλήθη) & 21 Σεπτεμβρίου 1958

horizontal rule

 

Εγκριση - Προκήρυξη - Αναγγελία αγώνων

horizontal rule

Πρόσκληση αθλητών

horizontal rule

Ανακοίνωση διεξαγωγής των Πανελλήνιων σε εφημερίδες

αρχείο jkon

horizontal rule

  

Πρόγραμμα  - Κατάσταση αθλητών κατ' αγώνισμα

horizontal rule

Σήμα για διάθεση λεωφορείων

horizontal rule

Αποτελέσματα

horizontal rule

Στο πλήθος διακρίνονται ο Π. Καλογεράκος(με τα κρεμμασμένα κυάλια), και ο Γ. Ντάρλας (μισός δεξιά)

Σκυμμένοι: Franco Marcenaro, Θ. Ζάκκας,(?)

Το μοντέλο είναι της κατηγορίας ταχύτητας με dyna-jet

αρχείο jkon

Η ανωτέρω φωτογραφία, μοιράστηκε στα ΜΜΕ, με την παρακάτω λεζάντα:

O Franco Marcenro είναι Ιταλικής καταγωγής και κατέχει την πρώτην θέσιν ταχύτητος με 280 χλμ/ ώρα (το 1953 Παγκόσμιον). Το μοντέλο του είναι ιδικής του κατασκευής. Είναι εγγεγραμμένος ως παρεπίδημον μέλος εις την Ενωσιν Αερομοντελιστών Αθηνών από 15/5/58, το δε εικονιζόμενον μοντέλο έχει ως ρεκόρ εις τατόϊ 272 χλμ/ώρα

horizontal rule

Ο Franco Marcenaro στην εκκίνηση ενός μοντέλου ταχύτητος με κινητήρα Super Tigre .15 τροποποιημένου από τον ίδιο.

αρχείο Χ. Ταμπαρόπουλου

horizontal rule

Ο jkon θυμάται:

Οπως μας διηγήθηκε ο Παντελής Καλογεράκος, ο Marcenaro του δώρησε τον κινητήρα που μνημονεύεται στην παραπάνω φωτογραφία για την προώθηση της κατηγορίας ταχύτητας στην Ελλάδα. Ο κινητήρας είχε ήδη υποστεί επεξεργασία από τον πρωταθλητή Marcenaro και είχε εκπληκτική απόδοση.

Ο Παντελής φύλαξε επιμελώς τον κινητήρα αυτόν έως το 1970 οπότε τον παραχώρησε στον Κώστα Κόλλια για να τον τοποθετήσει στο πρώτο μοντέλο F2A που έφτιαξε.

Το μοντέλλο αυτό πέταξε για πρώτη φορά στο Τατόϊ με χειριστή εμένα, επειδή ήμουν ο μόνος που είχα δει τον προηγούμενο χρόνο στο Βέλγιο πως πετάνε αυτά τα μοντέλα. Ομως το μοντέλο δεν είχε σύστημα διακοπής παροχής καυσίμου, η πτήση κράτησε πολλούς κύκλους και εγώ ζαλίστηκα αρκετά. Με τα βίας κράτησα τον εαυτό μου όρθιο και το μοντέλο εν πτήσει. Μετά την προσγείωση έπεσα κάτω και πέρασε αρκετή ώρα για να συνέλθω.  

horizontal rule

Μοντέλο ταχύτητας με dyna jet

Θ. Ζάκκας, Π. Καλογεράκος, (?)

αρχείο Γρ. Ιωάννου

horizontal rule

Πρακτικόν #26 ΔΣ ΕΑΑ 16/12/58

Θέμα VΙ: Εορτή Νέου Ετους

Αποφασίζεται όπως αντί της κοπής πίττας την 1ην του έτους, γίνη μικρά εορτή, καθ ήν θα προβληθούν κινηματογραφικαί ταινίαι, και μετά ν' απονεμηθούν έπαθλα και διπλώματα εις τους νικητάς των Γ' Πανελληνίων Αγώνων.

Ως έπαθλα αποφασίζεται να δοθούν ανά έν κιτ εκ των εν τη αποθήκη

horizontal rule

Πρακτικόν #27 ΔΣ ΕΑΑ 27/1/59

Θέμα ΙΙ: Απονομή επάθλων

Ανακοινούται ότι εγένετο προβολή κινηματογραφικών ταινιών την 16η Ιανουαρίου 1959 μετά το πέρας της οποίας απενεμήθησαν τα διπλώματα και έπαθλα των Γ' Πανελληνίων αγώνων , ως κάτωθι:

Αγών Ανεμοπτέρων Αρχαρίων

Α. Νικητής Δημήτριος Νίκας, 1'.44" Δίπλωμα

Αγών Ανεμοπτέρων τύπου Α-2

Α' Νικητής Κωνστ. Γλαχόπουλος 4'.43".8 Δίπλωμα και έπαθλον κ. Π. Βαφιαδάκη

Β' Νικητής Κωνστ. Μαραβάς 2'. 17".5 Δίπλωμα

Αγών Ελευθέρας Πτήσεως

1/2 cc Α' Νικητής Μιλτ Κουκουτσάκης  40".6 Δίπλωμα

2.5 cc Α' Νικητής Ιάκωβος Δούκας 3'.59".6 Δίπλωμα και Επαθλον Ε.Α.Α.

 

[ θεματικός πίνακας ] - [ πρώτη σελίδα ]