Ενωση Αερομοντελιστών Αθηνών

Αγώνες

  [ θεματικός πίνακας ]

 

Εσωτερικοί αγώνες Ε.Α.Α.

Αεροδρόμιο Δεκέλειας (Τατόϊ)

9 Μαϊου 1965

horizontal rule

Πρακτικό #105 ΔΣ ΕΑΑ 9/3/65

Θέμα 3ον Εσωτερικοί Αγώνες

Προτάσει του κ. Προέδρου  ανατίθεται εις την επιτροπήν εκδηλώσεων όπως καταρτίση και υποβάλη προς έγκρισιν σχέδιον οργανώσεως εσωτερικών αγώνων κατά την Κυριακήν του Θωμά 2/5/1965. Εξ άλλου αποφασίζεται όπως οι Πανελλήνιοι αγώνες προτύπων διεξαχθούν κατά μήνα Αύγουστον Οκτώβριον.

horizontal rule

Πρακτικό #106 ΔΣ ΕΑΑ 6/4/65

Θέμα 3ον Εσωτερικοί Αγώνες

Η επιτροπή εκδηλώσεων αποφασίζει όπως οι προγραμματισθέντες δια την 2/5/65 εσωτερικοί αγώνες διεξαχθούν μεταξύ αεροσκαφών τύπου control line. Αποφασίζεται να τοιχοκοληθή εις τα ευντευκτήρια της Ενώσεως σχετική ανακοίνωσις.

horizontal rule

Πρακτικό #107 ΔΣ ΕΑΑ 11/5/65

Θέμα 1ον Επιτροπή Δημοσίων Σχέσεων

Αναγιγνώσκεται εν συνεχεία το από 30.4.65 πρακτικόν της ιδίας επιτροπής και εγκρίνεται η αναβολή των αγώνων δια την 9η Μαϊου.

Θέμα 8ον Αγώνες της 9ης Μαϊου

Ανακοινούνται τα αποτελέσματα των αγώνων άτινα έχουν ούτως:

1) Αρώνης Παναγιώτης βαθμοί 1.595

2) Κωνσταντακάτος Ιωάννης βαθμοί 375

3) Καπετανάκης Ιωάννης βαθμοί 36

4) Σοφός Παναγιώτης δεν προσήλθεν

5) Ζαλμάς Γεώργιος δεν προσήλθεν

6)Χρυσόπουλος Δημήτριος δεν προσήλθεν

7) Παπαγεωργίου Αλέξανδρος δεν προσήλθεν

8) Σουλιώτης Απόστολος δεν προσήλθεν

Επειδή κατά τους αγώνας τούτους εδήλωσαν συμμετοχήν 8 μέλη, 3 δε μόνον παρουσιάστησαν και έλαβον μέρος εις αυτούς απεφασίσθη όπως η αρμοδία επιτροπή καλέσει τους μη προσελθόντας και τους παρατηρήση αυστηρώς.

 

 

ο jkon θυμάται:

Για κάποιο λόγο με είχε εντυπωσιάσει ένα ακροβατικό με δύο fins, το Mars, αλλά δεν είχα σχέδιο τότε. Βρήκα μία λεπτή συμμετρική αεροτομή, και κατασκεύασα χωρίς σχέδιο - με το μάτι - ένα profile control line με υποτιθέμενες "ακροβατικές" ιδιότητες. Πέταγε με OS Max III .29. Το βάφτισα Τζερώνυμο 24 (ήταν το 24ο μοντέλο μου).

Δεν είχα μεγάλη εμπειρία σε ακροβατική πτήση, την εποχή που κατάφερα να εκτελέσω και μ' αυτό λουπ και ανάστροφη, συνέπεσε η προκήρυξη των αγώνων. Δήλωσα αμέσως το όνομά μου. Αλλά ένας από τους παλιούς μου είπε ότι απαγορεύονται τα profile. Ρώτησα και τον κ. Απόστολο και μου το επιβεβαίωσε. Στρώθηκα λοιπόν και προσέθεσα νομείς δεξιά και αριστερά στην άτρακτο του έτοιμου μοντέλου, και προσθέτοντας και φύλλο μπάλσα γύρω τους κατέληξα σε κτιστή κούφια άτρακτο, τόσο παχειά όσο να κρυφτεί η δεξαμενή. Ο κινητήρας έμεινε ξεσκέπαστος, και φοβήθηκα ότι θα με ακυρώσουν γι' αυτό, αλλά όπως φάνηκε δεν είχε σημασία.

Την ημέρα των αγώνων είμασταν μόνο 3 αθλητές. Οι υπόλοιποι δεν εμφανίστηκαν σε ένδειξη διαμαρτυρίας ...

Ο ένας κριτής ήταν ο κ. Α. Μαθιέλης, και ο δεύτερος ο Γ. Σεβαστός. Δεν θυμάμαι τον τρίτο.

Ο Αρώνης είχε το Mars με .35άρα, πέταγε πολύ καλά για την εποχή εκείνη και έκανε όλες τις δηλωμένες ασκήσεις. Με δύο πτήσεις είχε συγκεντρώσει πολλούς βαθμούς, και δεν χρειάστηκε τρίτη πτήση. Ο Καπετανάκης είχε ένα μοντέλο που το έλεγαν Skylark, αλλά το έσπασε μετά την απογείωση της πρώτης πτήσης. Εγώ πέταξα τρεις πτήσεις, και έκανα αυτό που ήξερα ένα wing over, ένα λουπ και δύο κύκλους ανάστροφης πτήσης. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι στη δεύτερη πτήση που λόγω κακής λειτουργίας του κινητήρα δεν έκανα ακροβατικά, μου έβαλαν αρνητικά δεκάρια (-10) σε κάθε δηλωμένη άσκηση που δεν έγινε. Ηταν μία ακόμα αυθαίρετη ερμηνεία των κανονισμών.

Το πρόβλημα στη λειτουργία του κινητήρα, προήλθε από το μεγάλο venturi που είχε από τη μάννα του. Στο κουτί είχε και ένα στενότερο venturi για πιό ήπια λειτουργία / ευκολώτερη ρύθμιση βελόνας, αλλά τότε δεν γνώριζα τη διαφορά μεταξύ των δύο.

Μετά τον αγώνα ξύλωσα την στρογγυλή άτρακτο, και του έβαλα μόνο ένα fin.  

Αριστερά : το Τζερώνυμο 24 με την κτιστή άτρακτο. Δεξιά: το Τζερώνυμο 24 με άτρακτο profile, νέα flaps, και ένα fin. Το δεξί φτερό έχει σημεία επισκευής, μετά από πτώση ποδηλάτου επάνω του. Ομως διατηρείται η αρχική επικάλυψη στο ακροπτερύγιο με τον αριθμό 24.

 

[ θεματικός πίνακας ] - [ πρώτη σελίδα ]