Ενωση Αερομοντελιστών Αθηνών


Επιδείξεις

  [ θεματικός πίνακας ]

 

Τατόϊ

12-11-1972

Επίδειξη της Εθνικής Αερολέσχης
επ' ευκαιρία της "Γιορτής της Αεροπορίας"


Πρακτικόν #235 ΔΣ ΕΑΑ 26/9/72

Θέμα 2ον Ανακοινούται υπό του Γεν. Γραμματέος ότι την προηγουμένη είχεν συνάντησιν μετά του κ. Προέδρου της Εθνικής Αερολέσχης και άλλων μελών Δ.Σ. διαφόρων αερολεσχών και συζητήθησαν θέματα αφορώντα τον αεραθλητισμόν. Επίσης ανακοινώνει ότι η Εθνική Αερολέσχη προτίθεται να οργανώσει την 12-11-72 επ ευκαιρία της εορτής του προστάτου της Αεροπορίας Αρχαγγέλου Μιχαήλ, επίδειξιν όλων μαζί των Αερολεσχών της Ελλάδος. Το συμβούλιον αποφασίζει να επανέλθη επί του θέματος μετά την λήψιν του σχετικού εγγράφου που θα στείλη η Εθνική Αερολέσχη της Ελλάδος.

horizontal rule

 

27 Σεπτ 1972 - Ανακοίνωση ΕΑΛΕ ότι θα τελεστούν επιδείξεις στο Τατόϊ & 9 Οκτ 1972 - Απάντηση της ΕΑΑ ότι θα λάβει μέρος

horizontal rule

Πρακτικόν #237 ΔΣ ΕΑΑ 9/11/72

Θέμα 3ον Αποφασίζεται να δοθή αύριον το πρόγραμμα των επιδείξεων που πρόκειται να εκτελέση η ομάς της ΕΑΑ εις τας επιδείξεις της ερχομένης Κυριακής εις το Α/Δ Τατοϊου. Το πρόγραμμα εγκρίνεται ομοφώνως και ανατίθεται ομοίως η αρχηγία της ομάδος εις τον Γεν. Γραμματέα με πλήρη εξουσιοδότηση για την εφαρμογή του και τις τυχόν αναγκαίες μεταβολές

 

horizontal rule

Νίκος Σταυρούλιας, Παναγιώτης Παπαδημητρίου, Χρήστος Αληγιάννης, Γιάννης Αληγιάννης, Ευάγγελος Μιχαηλίδης, Δημήτρης Σταμάτης

Skylark, και τέσσερα Nobler

αρχείο Ε. Μιχαηλίδη

horizontal rule

Ορθιοι:Νίκος Σταυρούλιας,  Χρήστος Αληγιάννης, Ευάγγελος Μιχαηλίδης

Καθισμένοι: Παναγιώτης Παπαδημητρίου, Δημήτρης Σταμάτης

αρχείο Ε. Μιχαηλίδη

 

horizontal rule

 Ευάγγελος Μιχαηλίδης, Νίκος Σταυρούλιας, Χρήστος Αληγιάννης

Nobler, Skylark, Nobler

αρχείο Ε. Μιχαηλίδη

horizontal rule

Σε πρώτο πλάνο ο Χρήστος Ταμπαρόπουλος με το Stearman.

Πίσω διακρίνονται : καθιστός ο Ιωάννης Παυλιόγλου, και όρθιοι (μεταξύ των δύο προαναφερθέντων) ο Παντελής Καλογεράκος και ο Κώστας Κόλλιας.

αρχείο Χρ. Ταμπαρόπουλου

horizontal rule

Σκυμμένοι: Αριστερά ο Αλέκος Παναγόπουλος (ετοιμάζει το ακροβατικό Spine), και δεξιά ο Γιώργος Σεβαστός ετοιμάζει το κίτρινο Kwik Fly.

Ορθιοι: Στη μέση (σε δεύτερο πλάνο με τα καφέ ρούχα) ο Χρήστος Ταμπαρόπουλος, και με τα καπέλα της ΕΑΑ ο Βύρων Μπακέλας, και ο Δημήτρης Βλασσόπουλος,

Το καφέ χρυσό-πράσινο χαμηλοπτέρυγο μοντέλο αριστερά με την OS 60 και καρμπυρατέρ Perry, είναι το Kwik Fly IV του jkon, το Piper PA 18 με Webra 61 είναι του Α. Παναγόπουλου (ένα από τα πιό τέλεια φινιρισμένα μοντέλα), και στο βάθος τελευταίο το δικινητήριο (2 Χ 0.40) του Δ. Βλασσόπουλου με τα χρώματα της Ολυμπιακής.

αρχείο jkon

horizontal rule

Ορθιοι αριστερά συνομιλούν οι αδελφοί Μανουσάκη (Γιώργος και Μιχάλης)

Το μοντέλο με τα άσπρο κόκκινο μαύρο χρώμα (στο βάθος πίσω από το πράσινο δοχείο) είναι ιδιοκατασκευή του Τάκη Βαμβακίδη και έχει Super Tigre 60 blue head.

Σε πρώτο πλάνο το Kwik Fly IV με OS 60 και καρμπυρατέρ Perry, σύστημα τηλεκατεύθυνσης Orbit proportional 6-12

αρχείο jkon

horizontal rule

Ο jkon θυμάται:

Ο Βύρων Μπακέλας  είχε φέρει ένα απλό μεσοπτέρυγο μοντέλο, στο οποίο είχε εφαρμόσει ένα καπνογόνο. Το σενάριο προέβλεπε ότι θα άναβε κατά την πτήση, από μία on-board μπαταρία μέσω του διακόπτη που έφερε το σέρβο του elevator, δίνοντας στιγμιαία full down. Το σύστημα τηλεκατεύθυνσης ήταν Graupner/Varioprop

Για να γίνει κατανοητή η ιστορία, πρέπει να αναφέρω ότι το σύστημα αυτό είχε ένα κουσούρι: αν έμενε ο δέκτης ανοικτός χωρίς να παίρνει σήμα, όλα τα σέρβο γύριζαν στο ένα άκρο τους.

Ανοίγει λοιπόν ο Βύρωνας κάποια στιγμή πομπό και δέκτη να δοκιμάσει, αλλά κλείνει μόνο τον πομπό. Οπότε τα σέρβο γυρίζουν σε μία άκρη, και όλως τυχαίως το σέρβο του elevator γυρίζει σε full down, δίνοντας ρεύμα στο καπνογόνο, που αρχίζει να ξερνάει μαύρο καπνό και σπίθες.

Σε μισό λεπτό έφθασε με τις σειρήνες σε λειτουργία το πυροσβεστικό όχημα του  αεροδρομίου, πιστεύοντας ότι υπήρχε πυρκαϊά.

Γέλιο εμείς, νεύρα ο Βύρωνας.

[ θεματικός πίνακας ] - [ πρώτη σελίδα ]