Ενωση Αερομοντελιστών Αθηνών

Μοντελοδρόμια

  [ θεματικός πίνακας ]

Σπάτα 1984-1996

Τα χωματουργικά έργα για την υποδομή του νέου αεροδρόμιου στα Σπάτα είχαν αρχίσει πολλά χρόνια πριν την ολοκλήρωσή του.

Οταν κάποιος ανακάλυψε ότι υπήρχε ελεύθερος χώρος, μακριά από κατοικημένες περιοχές, αρχίσαμε να πηγαίνουμε εκεί, φυσικά το έδαφος ήταν χώμα, και μάλιστα μαλακό, ότι χειρότερο για τους κινητήρες και τα αυτοκίνητα.

Για καλή μας τύχη, ένα από τα μέλη μας, ο Γ. Λεβίδης, ήρθε σε επαφή για λογαριασμό της ΕΑΑ με την εταιρεία "Αερολιμήν Αθηνών Α.Ε."
και συμφωνήσαμε να μας παραχωρηθεί κατ' αρχάς η άδεια εισόδου στον περιφραγμένο χώρο, με σκοπό να πετάμε αερομοντέλα, και αφ' ετέρου να κάνουμε έργα υποδομής, όπως έναν οικίσκο, με υπόστεγο και διάδρομο από τσιμέντο.

Η υποχρέωσή μας ήταν να αποχωρήσουμε όταν μας το ζητήσουν, όταν θα εντατικοποιηθούν τα έργα.

Ποιός φανταζότανε ότι αυτή η στιγμή θα ερχότανε μετά από δεκατέσσερα ολόκληρα χρόνια.


Η μακέτα. Αν και οραματιστήκαμε τρεις διαδρόμους τελικά ζήσαμε με έναν μόνο.

Το μοντελοδρόμιο στήθηκε στο νοτιοδυτικό άκρο της έκτασης του νέου αεροδρόμιου.
Τα έργα υποδομής ανέλαβε ο αείμνηστος Γ. Σεβαστός, αρχιτέκτων.
 
 
πρώτη επιστολη προς Αερολιμήν Αθηνών Α.Ε.
26-4-82

  
επιστολή προς ΥΠΑ 1-6-83

 
απάντηση ΥΠΑ 21-6-83

προς Αερολιμήν Αθηνών Α.Ε. 1-2-84 

επιστολή Α.Α.  15-5-1984 

επιστολή ΕΑΑ  31-5-84

επιστολή Εθνικής Αερολέσχης 14-9-1984 

απάντηση Α.Α. 25-11-86

επιστολή Α.Α προς ΜΟΜΑ 23-11-86

   

  

δύο ανακοινώσεις - απολαύστε στην δεύτερη τον φθόνο ορισμένων για την επιτυχία των Δ.Σ. της Ε.Α.Α.

Μεσα στην χρονική περίοδο που είχαμε στη διάθεσή μας τα Σπάτα, στήσαμε μία επι πλέον μικρή πίστα μπροστά από τον κύριο διάδρομο για τα pylon, και υψώνοντας συρμάτινο πλέγμα ασφάλειας γύρω από τους χώρους των pits. 

[ θεματικός πίνακας ] - [ πρώτη σελίδα ]